FAQ

Waarmee kunnen we je helpen?

Hoe zeg ik een abonnement op via mijn.scarlet?

Surf naar mijn.scarlet en meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Klik op het tabblad Mijn abonnement.

Klik op Openen en aanpassen naast het product dat je wil opzeggen.

Klik op Annuleren.

Vul vervolgens het formulier in met je gegevens.

We vragen je bankrekeningnummer voor een eventuele terugbetaling.

Klik op Doorgaan.

Je ontvangt nu een bevestiging van je opzegging.

Opgelet: Indien je een vast product hebt opgezegd, dan krijg je enkele dagen na de stopzetting van je abonnement een brief met alle informatie. Bij deze brief zit een sticker waarmee je je toestellen kan terugbrengen in een verkooppunt van Bpost.

Indien je je mobiel nummer wil behouden bij een andere provider, zeg dan je abonnement niet op. Je nummer moet actief zijn om de overdracht te kunnen doen. De opzegging van je mobiel abonnement gebeurt automatisch na de nummeroverdracht.