FAQ

Waarmee kunnen we je helpen?

Ik heb betaald, maar toch een herinneringsbrief ontvangen. Wat nu?

Indien je betaald hebt, maar toch een herinneringsbrief ontvangen hebt, controleer dan of je de desbetreffende facturen wel degelijk voor de uiterste vervaldatum betaald hebt. Hou er ook rekening mee dat, afhankelijk van je bankinstelling en de verwerking door onze systemen, het meerdere dagen kan duren alvorens je betaling verwerkt wordt. Je betaalt best minimaal 5 dagen voor de uiterste vervaldatum van je factuur.

Indien je de betaling tijdig voldaan hebt, controleer dan:

  • of het rekeningnummer (BE43 0013 6602 2001) waarnaar je de betaling hebt overgemaakt correct is.
  • of je het correcte bedrag betaald hebt.
  • of je de juiste gestructureerde mededeling (+++XXX/XXXX/XXXXX+++) gebruikt hebt.
  • of je wel elke maand tijdig betaald hebt. Mogelijk gaat het om een oudere factuur die niet tijdig betaald werd. Surf naar mijn.scarlet en meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord. Klik op het tabblad Mijn factuur en betalingen en vervolgens op toon/verberg geschiedenis om de status van eerdere facturen te bekijken.

Indien alles toch in orde is, contacteer dan onze klantendienst via http://www.scarlet.be/klant.