FAQ

Waarmee kunnen we je helpen?

Wat moet ik doen wanneer ik een herinneringsbrief ontvang?

Indien je via overschrijving betaalt:

  • Betaal zo snel mogelijk de desbetreffende facturen.
  • Indien je niet over de juiste informatie beschikt om de betaling voor de desbetreffende facturen te voldoen, surf dan naar mijn.scarlet en meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord. Op het tabblad Mijn factuur en betalingen vind je meer informatie over je openstaande facturen.

Opgelet! Vergeet niet op toon/verberg geschiedenis te klikken om de status van eerdere facturen te consulteren.

Indien je via domiciliëring betaalt:

  • is het mogelijk dat je domiciliëring nog niet in orde is. Je domiciliëring is pas in orde wanneer je op je factuur de melding ziet staan dat je facturen via domiciliëring betaald worden.
  • is het mogelijk dat je bankrekening niet gedebiteerd kon worden. Je ontvangt ook een sms met meer informatie wanneer de debitering van je bankrekening geweigerd werd. Je SEPA mandaat kan geschorst of vernietigd zijn indien je bankrekening niet gedebiteerd kon worden. Om de status van je SEPA mandaat te consulteren, surf naar mijn.scarlet en meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord. Op het tabblad Mijn factuur en betalingen vind je meer informatie over je openstaande facturen.

Opgelet! Een sms kan enkel verstuurd worden indien we over een geldig gsm nummer beschikken. Zorg er daarom voor dat je contactgegevens op mijn.scarlet correct zijn.

Voor een tweede herinnering wordt een administratieve kost van € 7,50 aangerekend. Voor een derde herinnering wordt een administratieve kost van € 10 aangerekend.