FAQ

Waarmee kunnen we je helpen?

Wat is TV replay?

Met TV Replay kan je tot 36 uur terug uitzendingen bekijken in je tv-gids die je gemist hebt.

Wat is het verschil tussen TV Replay en TV Replay +?

TV Replay (€3/maand):

  • Tot 36 uur teruggaan in de tv-gids.
  • Terugspoelen en pauzeren in gemiste programma's.

TV Replay + (€5/maand):

  • Tot 36 uur teruggaan in de tv-gids.
  • Terugspoelen in gemiste programma's.
  • Vooruitspoelen en pauzeren in gemiste programma's.

Voor welke zenders is TV Replay beschikbaar?

Het icoon duidt op je tv-gids de programma's aan waarvoor TV Replay beschikbaar is.

Zenders waarvoor TV Replay beschikbaar is: Één, Canvas, Ketnet, VTM, VTMKZOOM, Kadet, Vitaya, Q2, VIER, VIJF, CAZ, RTL TVI, Plug RTL, Club RTL, La Une, La Deux, La Trois en AB3.

Hoe werkt TV Replay?

  • Druk op de knop TV Guide van de afstandsbediening.
  • Druk op de knop om reeds uitgezonden programma’s te bekijken.
  • Selecteer het gewenste programma met de OK toets van de afstandsbediening.
  • Selecteer Bekijken (wanneer de uitzending al afgelopen is) of Herstarten (indien de uitzending nog bezig is).

Opgelet: De zenders beschikken niet over alle rechten voor bepaalde programma’s. Indien je het icoon ziet is het alleen mogelijk om de uitzending te herstarten als deze nog niet volledig uitgezonden is. Als de uitzending afgelopen is zal het niet meer mogelijk zijn om deze te herbekijken.

Hoe TV Replay bestellen?

Via mijn.scarlet.be:

  • Surf naar mijn.scarlet en meld je aan met je gebruikersnaam en je wachtwoord.
  • Klik op het tabblad Mijn abonnement.
  • Klik op de knop Openen en aanpassen naast Proximus TV.
  • Klik op de knop Activeren naast TV Replay.

Via je decoder:

  • Druk op de Menu-toets.
  • Met behulp van de pijltjes selecteer je Mijn account > Mijn abonnement > Shopping > Themaboeketten > TV Replay.

Opgelet: als je TV Replay + bestelt wanneer je al over TV Replay beschikt, dan zal TV Replay automatisch vervangen worden.

Na je bestelling kan het kan tot 48 uur duren voordat TV-Replay actief is op je decoder.

Hoe kan ik TV Replay annuleren?

De annulatie van TV Replay is alleen mogelijk via je klantenzone en gebeurt op je volgende factuurcyclus.