Praktisch
- Hoe configureer ik mijn smartphone of tablet voor mobiel internet (4G, 3G, Edge of GPRS)?
- Mijn gsm toestel vraagt achter een pukcode. Waar vind ik deze?
- Mijn gsm toestel vraagt achter een pincode. Waar vind ik deze?
- Kan ik een Scarlet postpaid abonnement omzetten naar Scarlet prepaid?
- Wat moet ik doen bij diefstal of verlies van mijn simkaart?
- Tips om je dataverbruik onder controle te houden
- Wat is 4G?
- Verbruik ik meer data op het 4G netwerk?
- Is mijn gsm toestel of tablet 4G compatibel?
- Hoe activeer ik 4G op mijn tablet of smartphone?
- Ondersteunt mijn iPad of iPhone 4G?
- Welke standaardinstellingen gebruikt Scarlet voor sms?
- Welke standaardinstellingen gebruikt Scarlet voor mobiel internet?
- Wat moet ik doen als ik geen verbinding kan maken met mobiel internet?
- Wat is Scarlet Pocket WiFi?
- Hoe stel ik de Scarlet Pocket Wi-Fi in?
- Welke standaardinstellingen gebruikt Scarlet voor mms?
- Welke standaardinstellingen gebruikt Scarlet voor e-mail?
- Mijn gsm toestel vindt geen netwerk meer na een verblijf in het buitenland. Wat moet ik nu doen?
- Ik heb mijn simkaart in een nieuw gsm-toestel geplaatst. Wat moet ik nu doen?
- Wat is Roam Like at Home?
- Hoe schakel ik de optie WiFi assistentie uit op mijn iPhone?
- Mijn simkaart werkt niet meer. Hoe vraag ik een nieuwe aan?
- Krijg ik een waarschuwing als ik mijn bundel bijna heb opgebruikt?
- Ik heb een vraag over de my scarlet applicatie
- Hoe zie ik mijn verbruik voor mijn mobiel abonnement?
- Hoe kan ik mijn dataverbruik onder controle houden?