FAQ

Waarmee kunnen we je helpen?

Ik zie geen abonnementskosten op mijn factuur. Is dit normaal?

We hebben een aanpassing gedaan aan de manier waarop we onze vaste producten aanrekenen (internet, tv en vaste telefonie). Deze zullen vanaf nu aangerekend worden op het einde van je facturatieperiode in plaats van in het begin. Op deze manier zijn je abonnementskosten en je verbruikskosten van een bepaalde periode altijd op dezelfde factuur. Veel eenvoudiger dus!

Wat betekent dat in praktijk?

Als je een vast abonnement bestelt ontvang je eerst een factuur met de installatie- of activatiekosten, afhankelijk van het product dat je gekozen hebt. Dit wordt een paar dagen na het bezoek van de technieker verstuurd.

Op het einde van je facturatieperiode krijg je je maandelijkse factuur.. Deze factuur bevat je abonnementskosten, je opties en eventuele gesprekken die niet in je abonnement inbegrepen zijn.

Deze aanpassing is enkel van toepassing op vaste producten. Mobiele producten werden in het verleden al op het einde van de facturatieperiode aangerekend.

Wil je meer informatie over je nieuwe factuur? Bezoek dan ons FAQ-artikel "Hoe interpreteer ik mijn factuur?".