FAQ

Waarmee kunnen we je helpen?

Wat zijn mobiele betalingen?

Mobiele betalingen zijn diensten die door derden worden aangeboden die op je Scarlet factuur verschijnen. Enkele voorbeelden hiervan zijn een bus ticket van De Lijn, een parking ticket, …

Het verschil met premium diensten is dat je bij een mobiele betaling effectief voor een geleverde dienst betaalt, en dus niet enkel voor een sms of een telefoongesprek.

Opgelet! Scarlet faciliteert de betaling van deze diensten aangeboden door derden. Scarlet is niet verantwoordelijk voor de aankoop. Je dient je rechtstreeks tot de dienstaanbieder te richten in geval van vragen en/of klachten. De dienstaanbieder dient zijn contactgegevens op te nemen in alle openbare vermeldingen volgens art. E.T.109.696.

Je werd gefactureerd voor een mobiele betaling. Hoe contacteer je de aanbieder?

Is er een limiet voor mobiele betalingen?

Bij een verbruik van € 20 per week aan mobiele betalingen ontvang je een sms en worden alle mobiele betalingen geblokkeerd. Je kan mobiele betalingen opnieuw activeren door react mpay via een gratis sms te versturen naar 1994.

Bij een verbruik van € 40 in dezelfde week aan mobiele betalingen ontvang je een sms en worden alle mobiele betalingen permanent geblokkeerd.

Waar kan ik mijn mobiele betalingen raadplegen?

  • Meld je aan op mijn.scarlet.
  • Klik op het tabblad Verbruik.

Om een beter zicht op je mobiele betalingen te hebben, deactiveer dan elke filter behalve Andere. Als de betaling nog niet werd gefactureerd, vink dan het vakje nog niet gefactureerd aan. Is het wel al aangerekend, kies dan voor gefactureerd.

Op je facturen zijn je mobiele betalingen aangeduid met mobiele betalingen.