FAQ

Waarmee kunnen we je helpen?

Ik heb een probleem met mijn tv

Volg onderstaande stappen.

  1. Brandt de DSL LED op de modem constant?
    Ja
    Ga naar stap 2.
    Nee
    Controleer je bekabeling.

    Niet opgelost? Contacteer onze klantendienst.

  2. Maak je gebruik van een draadloze oplossing (Devolo, WiFi Bridge, Ruckus) voor tv?
    Ja
    Haal de draadloze oplossingen uit je stopcontacten bij de modem en decoder(s). Sluit ze opnieuw aan.
    Niet opgelost? Ga naar stap 3.
    Nee
    Ga naar stap 3.
  3. Is de bekabeling tussen je modem en decoder en decoder en tv correct aangesloten?
    Ja
    Ga naar stap 4.
    Nee
    Controleer de bekabeling tussen modem en decoder en decoder en tv.
    Niet opgelost? Ga naar stap 4.
  4. Reset je decoder naar fabriekinstellingen
    • Niet opgelost? Contacteer onze klantendienst.

Als het probleem nog niet opgelost is, controleer dan via mijn.scarlet in het tabblad Facturen en betalingen of één van je facturen misschien niet betaald is. Het is mogelijk dat je verbinding geblokkeerd werd door een onbetaalde rekening.

Heb je na het controleren van al deze stappen nog steeds een probleem, contacteer dan onze klantendienst op het nummer 02 275 27 27. We vragen je volgende gegevens bij de hand te hebben:

  • Je klantnummer dat op je factuur staat.
  • Je gegevens (gsm-nummer en e-mailadres).
  • Eventuele foutmeldingen.