FAQ

Waarmee kunnen we je helpen?

Wat kan ik doen in de mijn.scarlet klantenzone?

Je mijn.scarlet klantenzone is de plaats waar je alle belangrijke acties kan uitvoeren in verband met je abonnement. Je hebt er namelijk alle volgende mogelijkheden:

Mijn.scarlet bestaat uit 6 verschillende tabbladen.

Overzicht

Dit tabblad toont je meteen een overzicht van je saldo en je contactgegevens. Wat lager vind je ook al je producten terug, samen met het totale verbruik per dienst (digitale tv, internet, vaste telefonie, mobiel). Voor elke dienst heb je de mogelijkheid om opties te activeren of te deactiveren. De knop instellingen onder je product laat je toe om je waarschuwingen aan te passen of om een verhuis aan te vragen.

  • Digitale TV: Klik op TV opties om boeketten te activeren. Een lijst met al onze boeken kan je hier vinden. Hier kan je ook klikken op Extra tv-decoder om extra decoders toe te voegen aan je abonnement.
  • Internet: Klik op Internet opties om extra data of een mailbox te activeren.
  • Vaste telefonie: Klik op Telefoonopties om opties zoals gratis bellen tijdens piekuren te activeren. Het is ook hier waar je oproepbeperkingen kunt instellen.
  • Mobiel: Klik op Mobiele opties om extra data te bestellen of om de optie onbeperkt bellen te activeren.

Facturen en betalingen

Het tabblad Facturen en betalingen geeft je een overzicht van je 12 laatste facturen en creditnota’s. Je hebt er de mogelijkheid om je facturen in pdf-formaat te downloaden en om je verbruik per factuur te raadplegen. Het is ook via deze weg dat je een domiciliëring kan aanvragen.

Mijn account

In Mijn account kan je je contactgegevens up-to-date houden en heb je de mogelijkheid om belangrijke communicaties die Scarlet je toegestuurd heeft te raadplegen. Het laatste onderdeel laat je toe om ons belangrijke documenten te bezorgen zoals bijvoorbeeld je identiteitskaart.

Beveiliging

Via beveiliging heb je de mogelijkheid om je wachtwoord voor mijn.scarlet aan te passen. Je kan hier ook je beveiligingsvraag aanpassen.

Afspraak

Vanuit het tabblad Afspraak laten we je toe om je afspraken voor installaties en herstellingen te beheren. Je kan er dus op elk moment je afspraak verzetten.

Verbruik

In Verbruik krijg je een overzicht van wat je juist verbruikt hebt (data, belminuten, sms’en, mms’en, premiumoproepen, ...). Maak gebruik van de ingebouwde filters om makkelijk te vinden wat je zoekt.