Ontvang je nog het oude factuurtype? Dan zit je goed! Zo niet, kies de juiste FAQ.

Hoe meld ik me aan op mijn.scarlet?

Sinds 23 november 2020 is de manier van aanmelden op de mijn.scarlet-klantenzone veranderd. Je gebruikersnaam (ab123456) is niet meer je login, maar wel je e-mailadres. Was je al klant vóór 23 november 2020, dan moet je eerst je account activeren om toegang te krijgen tot de klantenzone.

Hoe activeer ik mijn toegang tot de klantenzone?

Was je al klant voor 23 november 2020?

  • Surf naar mijn.scarlet en klik aan de linkerkant op de knop Een nieuwe account aanmaken.
    Login_migrated_customer_NL
  • Geef de volgende nummers in die je op je factuur kunt terugvinden:
    • Je nieuwe klantnummer
    • Het nummer van je laatste factuur (of rekening)
      Voorbeelden: 20R-1234567, 20R-123.456.789
      Invoice_picture_customerspace_NL
      Login_migrated_customer2_NL
  • Geef vervolgens het e-mailadres in dat je als gebruikersnaam zou willen gebruiken samen met een wachtwoord. Kies tenslotte je beveiligingsvraag.
  • Je ontvangt nu een e-mail met een activatielink. Nadat je op deze link geklikt hebt, kan je aanmelden op mijn.scarlet met het gekozen e-mailadres en wachtwoord.

Ben je klant geworden na 23 november 2020?

Meld je aan met het e-mailadres en het wachtwoord dat je gebruikt hebt tijdens je bestelling.

  • Werkt het niet?
    Je hebt toen een e-mail ontvangen waarin je uitgenodigd werd om je profiel te activeren. Dit moest binnen de twee uur gebeuren. Indien die twee uur al verstreken zijn, kun je de tweede link gebruiken in die e-mail. Klik daarop om je profiel alsnog te activeren.
  • Vind je deze e-mail niet meer?
    Klik op Wachtwoord vergeten.