Deze FAQ-pagina is voor klanten die zich vóór 12/07/2023 bij Scarlet hebben geabonneerd. Als je klant bent geworden op of na 12/07/2023, raadpleeg dan deze FAQ.
Hoe zie ik mijn verbruik voor mijn mobiel abonnement?
Je hebt de mogelijkheid om je verbruik te raadplegen via de mijn.scarlet klantenzone of via de my scarlet app.
Mijn verbruik raadplegen via de mijn.scarlet klantenzone
- Meld je aan op mijn.scarlet.
- Klik op het tabblad Overzicht en ga naar beneden tot je het product ziet waarvoor je je verbruik wilt raadplegen.
- Hier zie je een overzicht van het verbruik dat niet inbegrepen is in je bundel (in euro), het aantal gebruikte belminuten en sms’en, en je beschikbare datavolume. Heb je een abonnement met onbeperkte belminuten? Dan blijft de voortgangsbalk altijd gevuld.
- Om een meer gedetailleerd zicht te krijgen van je verbruik, klik op het tabblad Verbruik. Je kan je zoekopdracht verfijnen met de beschikbare filters.
Mijn verbruik raadplegen via de my scarlet applicatie
Download de my scarlet app via de Play Store (Android) of App Store (iOS) en volg de instructies. Voor meer info, raadpleeg ons artikel Ik heb een vraag over de my scarlet applicatie .
Krijg ik een waarschuwing als ik mijn surfvolume overschrijd?
Je ontvangt een sms en/of e-mail wanneer je je maandelijks inbegrepen surfvolume bijna bereikt hebt. Je hebt de mogelijkheid om de waarschuwingen aan te passen via de knop Instellingen in het tabblad Overzicht.
Opgelet: deze waarschuwingen blokkeren je mobiele data niet.
Wanneer wordt mijn beschikbaar surfvolume gereset?
De teller voor je surfvolume wordt op nul gezet aan het begin van je facturatieperiode. Deze periode is aangegeven in het begin van je factuur.
Wordt mijn verbruik in real-time aangerekend?
Nee, je verbruik wordt niet in real-time aangerekend.