Deze FAQ-pagina is voor klanten die zich vóór 12/07/2023 bij Scarlet hebben geabonneerd. Als je klant bent geworden op of na 12/07/2023, raadpleeg dan deze FAQ.
Hoe verander ik van abonnement?
Wil je graag van een Red- naar een Cherry-abonnement overschakelen, of liever van een Loco naar een Trio? Bij ons kun je heel gemakkelijk en op elk moment je abonnement wijzigen via je klantenzone:
- Meld je aan op mijn.scarlet.
- Klik op tabblad Overzicht en ga naar beneden tot je het abonnement ziet dat je zou willen veranderen.
- Klik op Verander van abonnement.
- Je krijg nu een overzicht van de beschikbare abonnementen. Kies het abonnement dat je zou willen en klik op de knop Bestellen.
- Afhankelijk van het gekozen abonnement krijg je nu een pagina met beschikbare opties. Configureer hier je nieuw abonnement naar wens.
- Je winkelwagen, die je aan de rechterkant ziet, zal zich aanpassen met de gekozen abonnementen en opties.
- Je hoeft nu enkel de resterende stappen van de bestelling te volgen. Je ontvangt hierna een bestelbevestiging.