Deze FAQ-pagina is voor klanten die zich vóór 12/07/2023 bij Scarlet hebben geabonneerd. Als je klant bent geworden op of na 12/07/2023, raadpleeg dan deze FAQ.

Hoe verander ik van abonnement?

Wil je graag van een Red- naar een Cherry-abonnement overschakelen, of liever van een Loco naar een Trio? Bij ons kun je heel gemakkelijk en op elk moment je abonnement wijzigen via je klantenzone:

  • Meld je aan op mijn.scarlet.
  • Klik op tabblad Overzicht en ga naar beneden tot je het abonnement ziet dat je zou willen veranderen.
  • Klik op Verander van abonnement.
    Overview_Trio_simple_NL
  • Je krijg nu een overzicht van de beschikbare abonnementen. Kies het abonnement dat je zou willen en klik op de knop Bestellen.
    packs_NL
  • Afhankelijk van het gekozen abonnement krijg je nu een pagina met beschikbare opties. Configureer hier je nieuw abonnement naar wens.
    Migration_Triomob_NL
  • Je winkelwagen, die je aan de rechterkant ziet, zal zich aanpassen met de gekozen abonnementen en opties.
  • Je hoeft nu enkel de resterende stappen van de bestelling te volgen. Je ontvangt hierna een bestelbevestiging.