Deze FAQ-pagina is voor klanten die zich vóór 12/07/2023 bij Scarlet hebben geabonneerd. Als je klant bent geworden op of na 12/07/2023, raadpleeg dan deze FAQ.
Hoe word ik klant met Easy Switch?
Met Easy Switch kunnen vaste diensten (internet, telefonie en tv) automatisch van de ene naar de andere operator worden overgezet. Deze overstap is gebaseerd op een unieke Easy Switch-nummer die je van je huidige operator krijgt. Je kan deze info in principe terugvinden op de eerste pagina van je factuur of in je klantenzone (web of app).
Opgelet: Indien je gebruik wenst te maken van Easy Switch, dan moet je dit tijdens je bestelling aangeven. Het is niet mogelijk om de Easy Switch-procedure te starten als je aanvraag al geregistreerd is.
Hoe dien ik mijn Easy Switch-aanvraag in?
Wanneer je een bestelling plaatst zullen we je vragen of je gebruik wenst te maken van Easy Switch om van operator te veranderen.

Kies je voor Easy Switch, dan moet je ons volgende gegevens bezorgen:
- De naam van je huidige operator
- Je klantnummer
- Je Easy Switch-nummer
- Eventuele vaste en mobiele nummers die je wenst op te zeggen
Je kan ook aangeven hoelang we moeten wachten na je installatie om het abonnement bij je huidige provider op te zeggen. Klik tenslotte op Opslaan & Volgende.