Deze FAQ-pagina is voor klanten die zich vóór 12/07/2023 bij Scarlet hebben geabonneerd. Als je klant bent geworden op of na 12/07/2023, raadpleeg dan deze FAQ.
Hoe zeg ik een abonnement op?
- Meld je aan op mijn.scarlet.
- Klik op het tabblad Overzicht en ga naar beneden tot je het abonnement ziet dat je zou willen opzeggen.
- Klik op de knop Een probleem melden of raadplegen.
- Klik op Een probleem melden.
- Selecteer in de lijst met beschikbare opties Mijn abonnement opzeggen en vul aan met volgende informatie:
- Het abonnement dat je wilt opzeggen.
- De datum waarop het abonnement stopgezet moet worden.
- Een telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken indien we meer informatie nodig hebben.
- Klik tenslotte op Toevoegen om je aanvraag te versturen. Je ontvangt van ons nog een bevestiging van je opzegging.
Opgelet: Als je meerdere abonnementen wilt opzeggen, dient je het proces voor elk product te herhalen.