Deze FAQ-pagina is voor klanten die zich vóór 12/07/2023 bij Scarlet hebben geabonneerd. Als je klant bent geworden op of na 12/07/2023, raadpleeg dan deze FAQ.

Hoe zeg ik een abonnement op?

  • Meld je aan op mijn.scarlet.
  • Klik op het tabblad Overzicht en ga naar beneden tot je het abonnement ziet dat je zou willen opzeggen.
  • Klik op de knop Een probleem melden of raadplegen.
    unsubscribe1
  • Klik op Een probleem melden.
    unsubscribe2
  • Selecteer in de lijst met beschikbare opties Mijn abonnement opzeggen en vul aan met volgende informatie:
    • Het abonnement dat je wilt opzeggen.
    • De datum waarop het abonnement stopgezet moet worden.
    • Een telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken indien we meer informatie nodig hebben.
    unsubscribe3
  • Klik tenslotte op Toevoegen om je aanvraag te versturen. Je ontvangt van ons nog een bevestiging van je opzegging.

Opgelet: Als je meerdere abonnementen wilt opzeggen, dient je het proces voor elk product te herhalen.