Deze FAQ-pagina is voor klanten die zich vóór 12/07/2023 bij Scarlet hebben geabonneerd. Als je klant bent geworden op of na 12/07/2023, raadpleeg dan deze FAQ.
Ik heb een probleem met mijn bekabeling
Volg onderstaande stappen.
- Brandt de DSL LED op de modem constant?
- Ja
Ga naar stap 2. - Nee
Controleer je bekabeling .
Niet opgelost? Contacteer onze klantendienst.
- Ja
- Brandt de @ of Internet LED op de modem constant?
- Ja
Ga naar stap 3. - Nee
Voer een modem reset uit.
Niet opgelost? Contacteer onze klantendienst.
- Ja
- Gebruik je een router of switch?
- Nee
Ga naar stap 4. - Ja
Koppel je router of switch af en verbindt de modem rechtstreeks via een UTP kabel met je PC.
Niet opgelost? Ga naar stap 4.
- Nee
- Is de UTP-kabel tussen je modem en PC correct aangesloten?
- Ja
Ga naar stap 5. - Nee
Controleer je bekabeling en test opnieuw.
Niet opgelost? Ga naar stap 5.
- Ja
- Herstart je modem en PC
- Haal de stroomkabel uit de modem en sluit deze opnieuw aan. Wacht tot alle LEDs opnieuw branden.
- Herstart vervolgens je PC.
Als het probleem nog niet opgelost is, controleer dan via mijn.scarlet in het tabblad Facturen en betalingen of één van je facturen misschien niet betaald is . Het is mogelijk dat je verbinding geblokkeerd werd door een onbetaalde rekening.
Heb je na het controleren van al deze stappen nog steeds een probleem, contacteer ons dan.