Ontvang je nog het oude factuurtype? Dan zit je goed! Zo niet, kies de juiste FAQ.

Wat is beperkte dienstverlening en hoe heractiveer ik mijn diensten?

Als je na de uiterste betaaldatum van een factuur een openstaand saldo hebt, ontvang je van ons een sms* ter herinnering. Latere aanmaningen worden per post verstuurd en zijn dus betalend.

Als je ondanks onze herinneringen nog steeds niet betaalt, wordt je abonnement in de beperkte dienstverlening gezet. Deze beperkte dienstverlening houdt in dat:

  • Je geen tv kunt kijken.
  • Je download snelheid beperkt is tot 3 Mbps.
  • Je geen uitgaande gesprekken kunt voeren. Noodnummers en onze klantendienst blijven bereikbaar.

Om dit probleem op te lossen, ga naar je mijn.scarlet-klantenzone en controleer welke factuur je nog moet betalenNieuw venster . Heb je meerdere openstaande facturen? Wij raden je aan om elke factuur afzonderlijk te betalen met de bijhorende gestructureerde mededeling. Zo gebeurt de heractivering van je diensten automatisch en dus sneller.

Opgelet: het kan tot 5 dagen duren voordat je bank de betaling heeft uitgevoerd en deze door onze systemen is verwerkt. Onze medewerkers kunnen dit proces niet versnellen. Om deze beperkte dienstverlening in de toekomst te vermijden, raden wij je aan om een domiciliëringNieuw venster te activeren.

* Enkel mogelijk als je je gsm-nummer hebt ingevoerd als contactnummer. Controleer regelmatig of je contactgegevens nog kloppen op mijn.scarlet.