Deze FAQ-pagina is voor klanten die zich vóór 12/07/2023 bij Scarlet hebben geabonneerd. Als je klant bent geworden op of na 12/07/2023, raadpleeg dan deze FAQ.
Worden er herinneringskosten aangerekend als ik niet op tijd betaal?
Administratieve kosten worden aangerekend indien je je factuur te laat betaalt. We moeten de betaling dus ten laatste op de vervaldatum ontvangen. Je krijgt tot 4 herinneringen voordat we je diensten blokkeren.
- Eerste herinnering
Enkele dagen na de vervaldatum sturen we je een eerste herinnering indien we nog geen betaling hebben ontvangen. Je ontvangt deze herinnering via sms en e-mail. De eerste herinnering is gratis. - Tweede herinnering
In deze herinnering vragen we je de betaling alsnog uit te voeren om herinneringskosten ter vermijden. Ook deze herinnering is gratis. - Derde herinnering
We sturen een derde herinnering indien we na de tweede herinnering nog steeds geen betaling hebben ontvangen. In deze brief vragen we je nogmaals je facturen te betalen om te vermijden dat we je diensten blokkeren. Je ontvangt deze via sms, e-mail en per post. Een herinneringskost van € 10 zal worden toegevoegd op je volgende factuur. - Vierde herinnering
Een vierde herinnering sturen we via sms om je te verwittigen dat je diensten geblokkeerd werden tot we je betaling hebben ontvangen. Deze herinnering is gratis. - Vijfde herinnering
De vijfde en laatste herinnering is om je te informeren dat, indien je nu niet betaalt, we je diensten eenzijdig zullen stopzetten. Een herinneringskost van € 10 zal aan je openstaand saldo worden toegevoegd.