Deze FAQ-pagina is voor klanten die zich vóór 12/07/2023 bij Scarlet hebben geabonneerd. Als je klant bent geworden op of na 12/07/2023, raadpleeg dan deze FAQ.
Krijg ik bericht als ik mijn mobiele bundel overschrijd?
Scarlet zal je via e-mail en sms verwittigen als je de volgende verbruiksniveaus hebt bereikt met je gsm-abonnement:
Scarlet Mobile Red
- Je hebt nog maar 60 belminuten over
- Je belminuten zijn opgebruikt
- Je hebt nog maar 250 MB surfvolume
- Je survolume is volledig opgebruikt
- Je hebt al voor EUR 30 buiten je bundel verbruikt
- Je hebt al voor EUR 60 buiten je bundel verbruikt
Scarlet Mobile Hot
- Je hebt nog maar 500MB surfvolume
- Je surfvolume is volledig opgebruikt
- Je hebt al voor EUR 30 buiten je bundel verbruikt
- Je hebt al voor EUR 60 buiten je bundel verbruikt
Scarlet Mobile Cherry
- Je hebt nog maar 60 belminuten over
- Je belminuten zijn opgebruikt
- Je hebt nog maar 500 MB surfvolume
- Je survolume is volledig opgebruikt
- Je hebt al voor € 30 buiten je bundel verbruikt
- Je hebt al voor € 60 buiten je bundel verbruikt
Opgelet: Deze waarschuwing zijn louter informatief. Ze blokkeren je abbonement niet. Wens je je verbruik beter onder controle te houden, raadpleeg dan onze tips .
Je ontvangt liever geen waarschuwingen via e-mail en sms, of je wilt je e-mailadres of gsm-nummer aanpassen?
- Meld je aan op MyScarlet.
- Klik op het tabblad Overzicht en ga naar beneden tot je het product ziet waarvoor je je waarschuwing wilt aanpassen.
- Klik op Instellingen.
- Klik op de knop Wijzigen in het onderdeel Waarschuwingen verbruik.
- Hier kan je de waarschuwingen via sms, e-mail of beide uitschakelen. Je kan er ook je e-mailadres en gsm-nummer aanpassen waarop je de waarschuwingen ontvangt.
Klik op Opslaan om je aanpassingen te bevestigen.