Deze FAQ-pagina is voor klanten die zich vóór 12/07/2023 bij Scarlet hebben geabonneerd. Als je klant bent geworden op of na 12/07/2023, raadpleeg dan deze FAQ.

Hoe wijzig ik mijn contactgegevens?

Je hebt de mogelijkheid om je contactnummer en je facturatieadres aan te passen door het volgen van deze stappen:

  • Meld je aan op mijn.scarlet.
  • Klik op het tabblad Mijn account.
    My_account_NL
  • Klik vervolgens op de knop Wijzigen naast de informatie die je zou willen aanpassen.

Waarom hebben we een contactnummer nodig?

  • Om je te kunnen bereiken indien dit nodig zou zijn.
  • Om je snel te kunnen identificeren wanneer je contact opneemt met onze klantendienst.
  • Om je een sms te kunnen sturen wanneer je factuur beschikbaar is.
  • Om je andere belangrijke communicaties te sturen die betrekking hebben tot je abonnement.
  • Om mee te helpen onze ecologische impact te verkleinen.