Consulter la page en Français

Deze website maakt gebruik van cookies

Cookies stellen ons in staat om inhoud en advertenties te personaliseren, social media-functionaliteit aan te bieden en ons websiteverkeer te analyseren. We delen ook informatie over het gebruik van onze website met onze social media-, reclame- en analysepartners, die deze informatie kunnen combineren met andere informatie die jij aan hen verstrekt hebt of die zij verzameld hebben tijdens jouw gebruik van hun diensten. Raadpleeg onze Cookie Policy voor meer informatie.
Noodzakelijke cookies helpen onze website of app bruikbaar te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde zones van de website of de app te activeren. Zonder deze cookies kan een website of app niet naar behoren werken. Daarom kunnen ze ook niet geweigerd worden.

FAQ Hoe kunnen we jou helpen?

Waar kan ik mijn facturen terugvinden?

Door deze stappen te volgen heb je toegang tot je laatste 12 facturen:

  • Meld je aan op mijn.scarlet.
  • Klik op het tabblad Facturen en betalingen.
Overview_invoice_usage_NL

Met de knop Factuur heb je de mogelijkheid om je factuur in pdf-formaat te downloaden.

De knop Details verbruik toont je een overzicht van je verbruik (bijv. oproepen, sms'en, Mms'en en dataverbruik) voor de geselecteerde factuur.

Opgelet: Na 12 maanden zijn je facturen en creditnota's niet meer beschikbaar. Wens je ze toch langer te bewaren, dan is het aangeraden om deze regelmatig te downloaden. Standaard ontvang je je facturen ook via e-mail, en dus kan je je facturen ook in je mailbox terugvinden.

Heeft het je geholpen?
Dank u voor uw antwoord.

Je hebt het antwoord op je vraag niet gevonden?