Ontvang je nog het oude factuurtype? Dan zit je goed! Zo niet, kies de juiste FAQ.

Er is een probleem met de vaste lijn

Volg onderstaande stappen.

  1. Brandt de DSL LED op de modem constant?
  2. Brandt de Phone (1 of 2) LED op de modem constant?
    • Ja
      Ga naar stap 3.
    • Nee
      Ga naar stap 4.
      Niet opgelost? Contacteer onze klantendienst.
  3. Is het telefoontoestel aangesloten op de Phone 1 (of 2) poort achteraan de modem? Indien je slechts één telefoontoestel hebt, maak dan altijd gebruik van de Phone 1 poort.
    • Nee
      Sluit het telefoontoestel aan op de Phone 1 poort achteraan de modem en test opnieuw.
      Niet opgelost? Ga naar stap 4.
    • Ja
      Ga naar stap 4.
  4. Herstart je modem.
    • Haal de stroomkabel uit de modem en sluit deze opnieuw aan. Wacht tot alle LEDs opnieuw branden.
    • Niet opgelost? Ga naar stap 5.
  5. Voer een reset naar fabrieksinstellingen uit van je modem.

Als het probleem nog niet opgelost is, controleer dan via MyScarlet in het tabblad Facturen en betalingen of één van je facturen misschien niet betaald isNieuw venster . Het is mogelijk dat je verbinding geblokkeerd werd door een onbetaalde rekening.

Heb je na het controleren van al deze stappen nog steeds een probleem, contacteer onsNieuw venster dan.