Een ander e-mailadres
We sturen je factuur naar hetzelfde e-mailadres als datgene waarmee je je als beheerder aanmeldt in MyScarlet.
Wil je toch liever een ander e-mailadres? Verander dan je MyScarlet-gebruikersnaam in een e-mailadres naar keuze; enkel naar dat e-mailadres kan je factuur gestuurd worden. Je kunt dit aanpassen in MyScarlet (app en web).
Wat heb je hiervoor nodig?
- Je e-mailadres en (eventueel) je gsm-nummer waarop je een melding van je nieuwe factuur wilt ontvangen.
- Je moet ingeschreven zijn op MyScarlet en via app of web aangemeld zijn als beheerder van je account.
Ga als volgt te werk:
- Ga naar MyScarlet:
- Via app? Tik linksboven op je foto of initialen. Zie je er het logo? Meld jezelf eerst aan.
Tik dan op je foto of initialen, vervolgens op je naam en op Profiel aanpassen . - Via web? Klik op onderstaande knop en meld je aan.
Wijzig mijn e-mailadres Nieuw venster
- Via app? Tik linksboven op je foto of initialen. Zie je er het logo? Meld jezelf eerst aan.
- Vul bij E-mail/login een e-mailadres naar keuze in. Dit wordt ook je nieuwe MyScarlet-gebruikersnaam.
- Klik op Wijzigingen opslaan.
- Klik op de link in de e-mail Bevestig je MyScarlet login, die we gestuurd hebben naar dit nieuwe e-mailadres.
- Ga opnieuw naar MyScarlet:
- Via app? Tik linksboven op je foto of initialen. Zie je er het logo? Meld jezelf eerst aan.
Tik dan op je foto of initialen en op Factuurinstellingen. - Via web? Klik op onderstaande knop en meld je aan met je nieuwe gebruikersnaam (= nieuw e-mailadres).
Wijzig mijn e-mailadres Nieuw venster
- Via app? Tik linksboven op je foto of initialen. Zie je er het logo? Meld jezelf eerst aan.
- Volg nu de stappen om je factuur op je nieuwe e-mailadres te ontvangen.
Na je bevestiging wordt je volgende factuur naar het nieuwe e-mailadres verstuurd.
Is de factuur al in voorbereiding, dan wordt ze nog 1 keer naar het oude e-mailadres verstuurd.
Is het gelukt?
Nee, ik heb meer hulp nodig
Ja, bedankt!