= ! @ %

Hoe ons te contacteren ? Hulp en vragen

Hulp nodig?

Je abonnement opzeggen

Hoe dien je je contract bij je huidige operator op te zeggen?

Indien je reeds klant bent bij een andere operator en je hebt je geregistreerd voor een Scarlet-product, dien je je contract bij je huidige operator schriftelijk te annuleren. Wij helpen je verder om eenvoudig je contract bij je huidige operator op te zeggen.

Opzeggen bij je huidige operator in 2 eenvoudige stappen!

  1. Download hier de voorbeeldbrief (Word document).
    Vul de gevraagde velden in en druk de brief af. Nadien dien je hem enkel nog te ondertekenen.
  2. Verstuur de brief via de post naar je huidige operator. Hieronder vind je de adresgegevens van de meeste operatoren:
    • Telenet Telenet Klantendienst, Liersesteenweg 4, 2800 MECHELEN
    • Belgacom Belgacom Klantendienst, Koning Albert II-laan 27, 1030 BRUSSEL
    • Proximus Proximus Klantendienst, Koning Albert II-laan 27, 1030 BRUSSEL
    • Mobistar Mobistar Klantendienst, Bourgetlaan 3, 1140 EVERE
    • Base Base klantendienst, Neerveldstraat 105, 1200 BRUSSEL
    • Voo Voo Klantendienst, Elzas-Lotharingenstraat28, 1050 BRUSSEL

Indien de naam en het adres van je huidige operator niet voorkomt in bovenstaand overzicht, gelieve dit dan op één van de voorgaande rekeningen of facturen van je huidige operator op te zoeken.

Belangrijk om weten!

  • Je bent zelf verantwoordelijk om je abonnement bij je huidige operator op te zeggen. Niemand anders kan dit in jouw plaats doen.
  • Wacht met het versturen van je opzegging tot wanneer je Scarlet-abonnement helemaal opgeleverd is.
  • Je hebt het recht om je abonnement op elk moment – zonder opzegperiode – op te zeggen.
  • Opgelet! Indien je een contract van bepaalde duur had gesloten en deze opzegt binnen zes maanden na de inwerkingtreding van het contract, mag de operator een penaliteit aanrekenen (maximum de abonnementsgelden die je nog zou moeten betalen tot aan de zesde maand). Voor een opzegging nadien kan er nooit een penaliteit aangerekend worden.
  • Indien je ook een toestel aankocht in koppelverkoop (bv. smartphone, tablet, TV,..), mag de operator voor de resterende contractduur een vergoeding vragen voor de restwaarde van het toestel.
  • Raadpleeg je factuur om de resterende contractduur te kennen en de aflossingstabel gevoegd bij je contract om de restwaarde van je toestel te kennen.

Je Scarlet-abonnement opzeggen ...

Indien je je huidig Scarlet-abonnement wil opzeggen, bel ons op het nummer 02 275 27 27. We leggen je vervolgens persoonlijk de procedure uit.

Présentation

Scarlet is een telecommunicatieprovider die zich richt op consumenten met oog voor de beste prijs-kwaliteitverhouding. Scarlet biedt vaste en mobiele telefoniediensten, internetverbindingen en digitale televisie. Meer info

My scarlet App

Controleer gratis je scarlet postpaid-verbruik via je smartphone.

Beschikbaar voor iPhone en Android

Cookie policy

Scarlet gebruikt cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker en aangenamer te maken en om de inhoud beter af te stemmen op uw behoeften en voorkeuren. U kan de installatie van cookies weigeren, maar dan zullen sommige onderdelen van de website niet of niet optimaal werken. Indien je onze website verder bezoekt zonder je cookie-instellingen aan te passen, gaan we er van uit dat je de installatie van cookies aanvaardt. Raadpleeg onze cookie policy voor meer informatie over het gebruik van cookies en de mogelijkheid om de cookies op elk moment te blokkeren.

Close