banner

Meer info of bestellen?
Bel gratis naar 0800 84 000

Cookie policy

Scarlet gebruikt cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker en aangenamer te maken en om de inhoud beter af te stemmen op uw behoeften en voorkeuren. U kan de installatie van cookies weigeren, maar dan zullen sommige onderdelen van de website niet of niet optimaal werken. Indien je onze website verder bezoekt zonder je cookie-instellingen aan te passen, gaan we er van uit dat je de installatie van cookies aanvaardt. Raadpleeg onze cookie policy voor meer informatie over het gebruik van cookies en de mogelijkheid om de cookies op elk moment te blokkeren.

Je abonnement opzeggen

Hoe dien je je contract bij je huidige operator op te zeggen?

Indien je reeds klant bent bij een andere operator en je hebt je geregistreerd voor een Scarlet-product, dien je je contract bij je huidige operator schriftelijk te annuleren. Wij helpen je verder om eenvoudig je contract bij je huidige operator op te zeggen.

Opzeggen bij je huidige operator in 2 eenvoudige stappen!

  1. Download hier de voorbeeldbrief (Word document).
    Vul de gevraagde velden in en druk de brief af. Nadien dien je hem enkel nog te ondertekenen.
  2. Verstuur de brief via de post naar je huidige operator. Hieronder vind je de adresgegevens van de meeste operatoren:
    • Telenet Telenet Klantendienst, Liersesteenweg 4, 2800 MECHELEN
    • Belgacom Belgacom Klantendienst, Koning Albert II-laan 27, 1030 BRUSSEL
    • Proximus Proximus Klantendienst, Koning Albert II-laan 27, 1030 BRUSSEL
    • Mobistar Mobistar Klantendienst, Bourgetlaan 3, 1140 EVERE
    • Base Base klantendienst, Neerveldstraat 105, 1200 BRUSSEL
    • Voo Voo Klantendienst, Elzas-Lotharingenstraat28, 1050 BRUSSEL

Indien de naam en het adres van je huidige operator niet voorkomt in bovenstaand overzicht, gelieve dit dan op één van de voorgaande rekeningen of facturen van je huidige operator op te zoeken.

Belangrijk om weten!

  • Je bent steeds verantwoordelijk om je abonnement bij je huidige operator zelf op te zeggen. Scarlet of één van zijn medewerkers kan dit in geen enkel geval voor jou doen.
  • We raden je aan om te wachten met het versturen van je opzegbrief tot wanneer je Scarlet-abonnement opgeleverd is.
  • Indien je de met je huidige operator overeengekomen contractduur niet nakomt mag je operator een penaliteit aanrekenen. Doorgaans mag je je abonnement na de initiële duur van zes maanden kosteloos opzeggen met in achtneming van een maximum opzegtermijn van twee maanden.

Je Scarlet-abonnement opzeggen ...

Indien je je huidig Scarlet-abonnement wil opzeggen, bel ons dan gratis op het nummer 0800 84 545. We leggen je vervolgens persoonlijk de procedure uit.

Présentation

Scarlet is een telecommunicatieprovider die zich richt op consumenten met oog voor de beste prijs-kwaliteitverhouding. Scarlet biedt vaste en mobiele telefoniediensten, internetverbindingen (ADSL en VDSL) en digitale televisie.

My Scarlet App

Hou je 3G data verbruik onder controle, vind een antwoord op de meestgestelde vragen of contacteer onze klantendienst.

Beschikbaar voor iPhone en Android