FAQ

Waarmee kunnen we je helpen?

Wat is beperkte dienstverlening en hoe heractiveer ik mijn diensten?

Indien je enige tijd na de uiterste betaaldatum van een factuur nog een openstaand saldo hebt, dan ontvang je van ons een sms* om je hieraan te herinneren. De volgende herinneringen sturen we per brief en zijn bijgevolg betalend.

Vergat je desondanks onze herinneringen de betaling uit te voeren, dan komt je abonnement terecht in een staat van beperkte dienstverlening. Deze beperkte dienstverlening houdt in dat:

  • Je geen tv kan kijken.
  • Je downloadsnelheid beperkt is tot 3 Mbps.
  • Je geen uitgaande oproepen tot stand kan brengen. Noodnummers en het nummer van onze klantendienst blijven uiteraard wel bereikbaar.

Om dit op te lossen surf je naar Mijn Scarlet en controleer je welke factuur je nog moet betalen. Hoe dit moet leggen we hier uit. Heb je meerdere openstaande facturen? Betaal dan elke factuur afzonderlijk met de juiste gestructureerde mededeling. Hiermee ben je zeker van een automatische en dus zo kort mogelijke verwerking. 

Opgelet: Het kan tot 5 dagen duren alvorens de betaling door de bank uitgevoerd werd en verwerkt is door onze systemen. Onze medewerkers kunnen dit proces niet versnellen. We raden aan om gebruik te maken van een domiciliëring om te vermijden dat je abonnement in een staat van beperkte dienstverlening komt te staan. Hoe je dit kan doen lees je hier.

* Enkel mogelijk indien je je gsm-nummer als contactnummer hebt opgegeven. Controleer regelmatig of je gegevens nog actueel zijn op Mijn Scarlet.