Wat met MyScarlet?
Als je producten stopzet of overneemt, is het goed om dit terug te kunnen vinden in MyScarlet. Bekijk hieronder onze tips voor de verschillende situaties.
- Wil je toegang tot het MyScarlet-account van de overledene?
Ken je de gebruikersnaam of het wachtwoord van de overledene niet? Wil je toegang tot de MyScarlet-account van de overledene? Op voorwaarde dat je toegang hebt tot hun e-mailaccount, kun je de gebruikersnaam aanvragen en een nieuw wachtwoord aanmaken.
Lukt dit niet, dan is het beter je zelf in te schrijven voor MyScarlet. Je hebt hiervoor het klantnummer van de overledene nodig, samen met de activeringscode en -datum. Heb je geen toegang tot een recente factuur van de overledene, laat deze gegevens dan opsturen per sms of met de post.
- Wil je de MyScarlet van de overledene afsluiten?
Zet, als dat nodig is, eerst de producten over op jouw naam en ga na of ze in jouw account van MyScarlet zichtbaar zijn. Je kunt daarna het MyScarlet-account van de overledene afsluiten. Hoedanook wissen wij enkele maanden na opzeg of overname automatisch het volledige MyScarlet-account van de overledene.
- Wil je de overgenomen producten in jouw eigen MyScarlet-account beheren?
Heb je zelf al een MyScarlet-account en laat je de producten op jouw naam zetten, dan worden ze automatisch zichtbaar in je MyScarlet. Achterstallige facturen blijven echter bewaard in de MyScarlet-account van de overledene.
Is het duidelijker?