Mijn diensten zijn geblokkeerd

Wat moet ik doen wanneer mijn diensten geblokkeerd werden?
We vragen je zo snel mogelijk te betalen. De verwerking van je betaling kan tot 3 werkdagen duren. Je diensten worden opnieuw geactiveerd zodra we de betaling ontvangen en verwerkt hebben.

Indien je niet alle openstaande facturen kan betalen, betaal dan eerst de oudste factuur. Waarschijnlijk zijn je diensten door deze factuur geblokkeerd.

Het is belangrijk dat je steeds de juiste gestructureerde mededeling gebruikt wanneer je een overschrijving uitvoert. Dit versnelt de behandeling van je betaling. Indien je de gestructureerde mededeling niet meer kan vinden, vul dan je klantnummer in de plaats in.

Indien we je betaling niet op tijd ontvangen zal je abonnement automatisch opgezegd worden en zal een procedure voor minnelijke invordering opgestart worden.

Hoe kan ik betalen wanneer mijn diensten geblokkeerd zijn?
Wanneer je diensten geblokkeerd zijn voor onbetaalde facturen, dan heb je nog steeds toegang tot MyScarlet om je openstaand saldo te kunnen raadplegen. Je hebt ook toegang tot de homebanking pagina van de meeste banken zodat je de betaling kan overmaken.