Je verbruik is niet volledig of onjuist

Als er nieuw bel-, sms- of surfverbruik is geweest, verschijnt in elk blokje de laatst beschikbare informatie. Houd rekening met:

  • Je ziet standaard het mobiele verbruik van de Scarlet-simkaart in je smartphone of in je tablet met toegang tot 3G/4G.
  • Heb je een gsm met twee simkaarten? De MyScarlet-app geeft enkel het verbruik van een Scarlet-simkaart in SIM-slot 1 correct weer.
  • Wil je het verbruik kennen van je vaste lijn, tv, internet via wifi, van een andere gsm of van een tablet/gsm met enkel wifi? Dan kun je een account toevoegen in de MyScarlet-app.
  • Surf je altijd via wifi met je gsm of tablet? Je wifi-verbruik wordt niet getoond in de app. Maak, om je bel- en sms-verbruik te zien (en eventueel mobiel surfverbruik), minimaal 1 keer per maand een verbinding met het mobiele netwerk (3G/4G):
    1. Schakel de wifi-verbinding uit in het instellingenmenu van je toestel.
    2. Maak een verbinding met het mobiele netwerk (3G/4G) via het netwerkmenu van je toestel. Lukt dit niet, kijk dan de internetinstellingen na.
    3. Open de MyScarlet-app. Je verbruik wordt nu getoond.
    4. Schakel je wifi-verbinding opnieuw in. Herhaal deze procedure 1 keer per maand.

Heb je genoeg info?


Nee, ik heb meer hulp nodig
Ja, bedankt!