Mijn abonnement opzeggen

Je kunt je abonnement op 2 manieren opzeggen:

Via Easy Switch

Dankzij Easy Switch verklein je het risico dat bij de overstap je diensten worden onderbroken. Je nieuwe operator zegt ook je abonnement bij ons op.

  1. Contacteer je nieuwe operator.
  2. Bezorg je Scarlet-klantnummer en Easy Switch ID aan je nieuwe operator. Je vindt deze:
  • Via de MyScarlet app: Tik op Producten en scrol helemaal naar beneden: daar staan je Easy Switch ID en je klantnummer.
  • Via de MyScarlet-website: Log in op MyScarletNieuw venster en klik op Producten. Je Easy Switch ID en je klantnummer staan onderaan.
  • Op je Scarlet-factuur: je Easy Switch ID en je klantnummer staan vermeld op de eerste pagina van je factuur of in de rubriek Informatie in verband met Easy Switch op de laatste pagina van je factuur.

Je nieuwe operator zal contact met ons opnemen om je producten op te zeggen.

Je abonnement opzeggen zonder gebruik te maken van Easy Switch:

  1. Log in op MyScarletNieuw venster -website als beheerder.
  2. Klik op het tabblad Producten.
  3. Scrol naar beneden en klik rechtsonder op Je abonnement opzeggen.
  4. Vervolledig het formulier.
  5. Klik op Versturen.

Je ontvangt een bevestiging per e-mail en je abonnement wordt binnen enkele dagen opgezegd.

Is het gelukt?


Nee, ik heb meer hulp nodig
Ja, bedankt!