Wil je met een ander bankrekeningnummer betalen? Geen probleem, je kunt op elk moment je domiciliëring wijzigen door de onderstaande stappen te volgen:
Via de MyScarlet-app
- Tik linksboven op het scherm op je profiel.
- Tik vervolgens op Factuurinstellingen.
- Scroll naar beneden tot je Domiciliëring ziet staan. Je zou het momenteel gebruikte bankrekeningnummer voor je domiciliëring moeten zien.
- Tik op Wijzig dit nummer en voer het nieuwe bankrekeningnummer (IBAN) in dat je wilt gebruiken. Dit kan Belgisch of Europees zijn.
Als het buitenlandse rekeningnummer niet wordt geaccepteerd, betekent dit dat domiciliëring niet mogelijk is.
- Tik vervolgens op Bevestig.
Het nieuwe mandaat voor domiciliëring wordt pas vanaf de volgende dag geactiveerd.
Via de MyScarlet-website
- Log in op MyScarletNieuw venster
.
- Scroll naar beneden tot je Domiciliëring ziet staan. Je zou het momenteel gebruikte bankrekeningnummer voor je domiciliëring moeten zien.
- Klik op Wijzig dit nummer en voer het nieuwe bankrekeningnummer (IBAN) in dat je wilt gebruiken. Dit kan Belgisch of Europees zijn.
Als het buitenlandse rekeningnummer niet wordt geaccepteerd, betekent dit dat domiciliëring niet mogelijk is.
- Klik vervolgens op Bevestig.
Het nieuwe mandaat voor domiciliëring wordt pas vanaf de volgende dag geactiveerd.
Opgelet: zolang de vermelding Het bedrag wordt van je rekening gehaald op ..., niet zichtbaar is op je factuur of aanrekening, moet je nog handmatig betalen.