Details verbruik - via app

Wat heb je hiervoor nodig:

  • Je moet ingeschreven en aangemeld zijn op MyScarlet via de app of website.
  • Je moet beheerder van je account zijn, zodat je o.a. je facturen ziet.
  • Als je verschillende MyScarlet-accounts beheert, selecteer dan de juiste door van account te wisselen.
  • Download de MyScarlet-app, als je dat nog niet hebt gedaan.

Ga als volgt te werk:

  1. Open de MyScarlet-app en tik op Facturen.
    Zie je je facturen niet, dan moet je beheerder worden van je account.
  2. Ga naar de maand die je wilt zien. Tik, indien nodig, op Al betaald.
  3. Tik op de 3 puntjes van de betrokken maand en daarna op Download pdf.
  4. Open de pdf en scrol naar het onderdeel Verbruik.
    Daar zie je het aantal belminuten en sms'en en hoeveel data je hebt verbruikt en hoeveel dat kostte. Sluit vervolgens de pdf.
  5. Tik opnieuw op de 3 puntjes van de betrokken maand en vervolgens op Bekijk details, op Verbruik en op Bekijk Details.
  6. Je ziet nu de verbruiksdetails van je bel-, sms-, tv- en surfverkeer van die maand. Je kunt deze gegevens filteren op nummer, datum en type. Je kunt ook nakijken welke oproep of service buiten je bundel betalend was (≠ €0).
    Zie je niet de verbruiksdetails van al de gsm’s? Stuur met elke gsm waarvan je de oproepdetails wilt zien, eenmalig de sms-boodschap ‘TONEN’ naar 8787. Na 24 uur verschijnen de verbruiksdetails in de app.
  7. Vergelijk je verbruik maand per maand: tik in stap 2 op Evolutie en in de grafiek zie je meteen de evolutie van je verbruik.

Heb je de details gevonden die je zocht?


Nee, ik heb meer hulp nodig
Ja, geef me wat tips