Consulter la page en Français

Deze website maakt gebruik van cookies

Cookies stellen ons in staat om inhoud en advertenties te personaliseren, social media-functionaliteit aan te bieden en ons websiteverkeer te analyseren. We delen ook informatie over het gebruik van onze website met onze social media-, reclame- en analysepartners, die deze informatie kunnen combineren met andere informatie die jij aan hen verstrekt hebt of die zij verzameld hebben tijdens jouw gebruik van hun diensten. Raadpleeg onze Cookie Policy voor meer informatie.
Noodzakelijke cookies helpen onze website of app bruikbaar te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde zones van de website of de app te activeren. Zonder deze cookies kan een website of app niet naar behoren werken. Daarom kunnen ze ook niet geweigerd worden.

FAQ Hoe kunnen we jou helpen?

WiFi-instellingen voor MacOS.

Klik op het WiFi icoon in de taak balk.

mac1

Indien het WiFi icoon niet zichtbaar is, kies dan Systeemvoorkeuren in het Apple menu en open de voorkeuren voor Netwerk. Vervolgens klik je op WiFi en selecteer je de optie Toon WiFi-status in menubalk.

Selecteer je WiFi netwerk in de lijst.

mac2

Je WiFi netwerk is het SSID dat je hebt ingesteld in je Sagem of B-Box 2 modem, vb. Scarlet, B-Box 2-c906, sagem-8728, ... Indien je het SSID nooit gewijzigd hebt, vind je dit terug op de sticker aan de onderzijde van je modem.

Indien je Sagem of B-Box 2 modem beveiligd werd, geeft Mac OS X een hangslot weer naast je WiFi netwerk. Er zal dan gevraagd worden van het paswoord van de WiFi verbinding in te geven. Klik op OK.

mac3

Je bent nu verbonden met je WiFi netwerk.

Heeft het je geholpen?
Dank u voor uw antwoord.

Je hebt het antwoord op je vraag niet gevonden?