Consulter la page en Français

Deze website maakt gebruik van cookies

Cookies stellen ons in staat om inhoud en advertenties te personaliseren, social media-functionaliteit aan te bieden en ons websiteverkeer te analyseren. We delen ook informatie over het gebruik van onze website met onze social media-, reclame- en analysepartners, die deze informatie kunnen combineren met andere informatie die jij aan hen verstrekt hebt of die zij verzameld hebben tijdens jouw gebruik van hun diensten. Raadpleeg onze Cookie Policy voor meer informatie.
Noodzakelijke cookies helpen onze website of app bruikbaar te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde zones van de website of de app te activeren. Zonder deze cookies kan een website of app niet naar behoren werken. Daarom kunnen ze ook niet geweigerd worden.

FAQ Hoe kunnen we jou helpen?

Wat moet ik doen wanneer mijn diensten geblokkeerd werden?

Je moet de achterstallige betalingen zo snel mogelijk uitvoeren. De verwerking van je betaling kan tot 3 werkdagen in beslag nemen, en je loopt het risico dat je diensten worden stopgezet. We kunnen je diensten niet heractiveren zolang we de betaling niet hebben ontvangen.

Indien je niet alle openstaande facturen kan betalen, betaal dan eerst de oudste factuur. Waarschijnlijk zijn je diensten door deze factuur geblokkeerd. Waar vind ik een overzicht van mijn niet betaalde facturen?

Het is belangrijk dat je steeds de juiste gestructureerde mededeling gebruikt wanneer je een overschrijving uitvoert. Dit versnelt de behandeling van je betaling. Indien je de gestructureerde mededeling niet meer kan vinden, vul dan je klantnummer in de plaats in.

Indien we je betaling niet op tijd ontvangen zal je abonnement automatisch opgezegd worden en zal een procedure voor minnelijke invordering opgestart worden.

Heeft het je geholpen?
Dank u voor uw antwoord.

Je hebt het antwoord op je vraag niet gevonden?