Ontvang je nog het oude factuurtype? Dan zit je goed! Zo niet, kies de juiste FAQ.

Wat moet ik doen als mijn diensten geblokkeerd zijn?

Je moet de achterstallige betalingen zo snel mogelijk uitvoeren. De verwerking van je betaling kan tot 3 werkdagen in beslag nemen, en je loopt het risico dat je diensten worden stopgezet. We kunnen je diensten niet heractiveren zolang we de betaling niet hebben ontvangen.

Indien je niet alle openstaande facturen kan betalen, betaal dan eerst de oudste factuur. Waarschijnlijk zijn je diensten door deze factuur geblokkeerd.
Waar vind ik een overzicht van mijn niet betaalde facturen?Nieuw venster

Het is belangrijk dat je steeds de juiste gestructureerde mededeling gebruikt wanneer je een overschrijving uitvoert. Dit versnelt de behandeling van je betaling. Indien je de gestructureerde mededeling niet meer kan vinden, vul dan je klantnummer in de plaats in.

Indien we je betaling niet op tijd ontvangen, zal je abonnement automatisch opgezegd worden en zal een procedure voor minnelijke invordering opgestart worden.