Consulter la page en Français

Deze website maakt gebruik van cookies

Cookies stellen ons in staat om inhoud en advertenties te personaliseren, social media-functionaliteit aan te bieden en ons websiteverkeer te analyseren. We delen ook informatie over het gebruik van onze website met onze social media-, reclame- en analysepartners, die deze informatie kunnen combineren met andere informatie die jij aan hen verstrekt hebt of die zij verzameld hebben tijdens jouw gebruik van hun diensten. Raadpleeg onze Cookie Policy voor meer informatie.
Noodzakelijke cookies helpen onze website of app bruikbaar te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde zones van de website of de app te activeren. Zonder deze cookies kan een website of app niet naar behoren werken. Daarom kunnen ze ook niet geweigerd worden.

FAQ Hoe kunnen we jou helpen?

Wat houdt de installatie van de technieker precies in?

De technieker zal voor deze bij je langs komt je aansluiting activeren in de telefooncentrale in je buurt.

Indien dit noodzakelijk of nog niet aanwezig is, zal de technieker een telefooncontact plaatsen of vervangen. Op dit telefooncontact wordt de modem aangesloten. De modem wordt in principe van of afstand geconfigureerd, maar indien dit nodig is, zal de technieker deze manueel configureren.

Ben je internet klant?

  • Indien je gebruik maakt van draadloos internet, vergeet dan zeker niet van aan de technieker te vragen van je te helpen met de configuratie van draadloos internet.

Ben je klant voor vaste telefonie?

  • Indien je voordien Proximus klant was en je hebt gevraagd van je bestaand nummer over te dragen, dan kan het enkele dagen duren alvorens de overdracht van je nummer gebeurd is. Scarlet zegt zelf je telefoonaansluiting bij Proximus op na de overdracht van je nummer, het is belangrijk dat je dit niet zelf doet. Alle andere producten dien je wel zelf op te zeggen bij Proximus eens je Scarlet aansluiting geïnstalleerd is.
  • Indien je een nieuw nummer hebt aangevraagd of je hebt gevraagd van je bestaand nummer over te dragen van een andere operator dan Proximus, dan is Scarlet telefoonaansluiting dezelfde dag nog actief.

Ben je TV klant?

  • Vergeet dan zeker niet van de technieker te vragen van je helpen met het universeel maken van je afstandsbediening, zodat je hiermee ook je TV toestel kan bedienen.
  • Indien je een 2de decoder wenst voor een 2de TV toestel, dan vraag je dit best onmiddellijk tijdens de installatie.
  • Om de TV aansluiting te realiseren is het in bepaalde gevallen noodzakelijk van een draadloze oplossing aan te kopen. De technieker zal je hier verder over informeren.

Heeft het je geholpen?
Dank u voor uw antwoord.

Je hebt het antwoord op je vraag niet gevonden?