Consulter la page en Français

Deze website maakt gebruik van cookies

Cookies stellen ons in staat om inhoud en advertenties te personaliseren, social media-functionaliteit aan te bieden en ons websiteverkeer te analyseren. We delen ook informatie over het gebruik van onze website met onze social media-, reclame- en analysepartners, die deze informatie kunnen combineren met andere informatie die jij aan hen verstrekt hebt of die zij verzameld hebben tijdens jouw gebruik van hun diensten. Raadpleeg onze Cookie Policy voor meer informatie.
Noodzakelijke cookies helpen onze website of app bruikbaar te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde zones van de website of de app te activeren. Zonder deze cookies kan een website of app niet naar behoren werken. Daarom kunnen ze ook niet geweigerd worden.

FAQ Hoe kunnen we jou helpen?

Wanneer stopt mijn oud abonnement als ik gebruik maak van Easy Switch?

Je abonnement zal de dag na de installatie van je nieuwe provider worden stopgezet. Indien je dit niet wenst moet je dit op voorhand doorgeven aan je nieuwe provider. Dit moet meestal al tijdens de registratie van je nieuw abonnement. Indien je dit niet deed en je product werd al stopgezet, dan kunnen we dit niet opnieuw activeren.

Heeft het je geholpen?
Dank u voor uw antwoord.

Je hebt het antwoord op je vraag niet gevonden?