Ontvang je nog het oude factuurtype? Dan zit je goed! Zo niet, kies de juiste FAQ.

Waar vind ik mijn Easy Switch-nummer?

Je Easy Switch-nummer, is het nummer dat je nodig hebt om op een eenvoudige manier van provider te veranderen. Door dit nummer op te geven tijdens je bestelling moet je je abonnementen bij je vorige provider niet meer zelf opzeggen.

Bij Scarlet kan je dit nummer op 3 verschillende manieren terugvinden:

  • Op je factuur
  • Op de welkomstbrief die je kreeg bij je inschrijving
  • Op mijn.scarlet in het overzicht van je internetabonnement

EasySwitch

Dat kan natuurlijk ook. Je kunt gerust een abonnement bij een andere provider aanvragen zonder gebruik te maken van Easy Switch. Vergeet dan niet om je diensten zelf op te zeggen.
Wil je meer informatie over het opzeggen van je Scarlet-abonnement, neem dan contact met ons op via 02 275 27 27.

Als je al gebruik maakt van Easy Switch, hoef je je diensten niet zelf op te zeggen. Wij raden je dus aan om dit niet te doen. Wordt je opzegaanvraag eerder verwerkt dan de Easy Switch-aanvraag van je nieuwe operator, dan kan dit voor problemen zorgen bij de overdracht van bepaalde diensten, zoals telefoonnummers.

Je abonnement stopt de dag na de installatie door je nieuwe operator. Wil je hier langer mee wachten, dan moet je dit op voorhand melden aan je nieuwe operator. Dit moet je in de meeste gevallen al aangeven op het moment van registratie. Als je dit niet doet en je abonnement wordt opgezegd, kunnen we het niet opnieuw activeren.

Je moet je modems en decoders teruggevenNieuw venster aan Scarlet.
Easy Switch stelt je niet vrij van het betalen van bedragen die je aan Scarlet verschuldigd bent, zoals openstaande (en gerechtvaardigde) facturen.