Consulter la page en Français

Deze website maakt gebruik van cookies

Cookies stellen ons in staat om inhoud en advertenties te personaliseren, social media-functionaliteit aan te bieden en ons websiteverkeer te analyseren. We delen ook informatie over het gebruik van onze website met onze social media-, reclame- en analysepartners, die deze informatie kunnen combineren met andere informatie die jij aan hen verstrekt hebt of die zij verzameld hebben tijdens jouw gebruik van hun diensten. Raadpleeg onze Cookie Policy voor meer informatie.
Noodzakelijke cookies helpen onze website of app bruikbaar te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde zones van de website of de app te activeren. Zonder deze cookies kan een website of app niet naar behoren werken. Daarom kunnen ze ook niet geweigerd worden.

FAQ Hoe kunnen we jou helpen?

Waar vind ik een overzicht van mijn niet betaalde facturen?

  • Meld je aan op mijn.scarlet.
  • Klik op het tabblad Facturen en betalingen.

Je vindt hier meteen een overzicht van de meest recente factuur samen met de uiterste betaaldatum.

Overview_open_invoice_NL

Lager in deze pagina vind je ook de historiek van je facturen.

Paid_non_paid_NL

Wanneer het Totaal gelijk is aan Betaald, dan is je factuur betaald. Indien het totaal gelijk is aan de kolom Nog te betalen, dan is deze factuur nog niet betaald.

Om je factuur in Pdf-formaat te download klik je op de knop Factuur. In dit document staat alle informatie die je nodig hebt om de betaling uit te voeren.

payment_due_date_NL

Opgelet!

  • Het kan meerde dagen duren voordat je betaling werd uitgevoerd door je bank en dat het verwerkt is door onze systemen. Onze medewerkers kunnen dit proces niet versnellen.
  • Om herinneringskosten en een blokkering van je diensten te vermijden betaal je best voor de uiterste betaaldatum of activeer je een domiciliëring.
Heeft het je geholpen?
Dank u voor uw antwoord.

Je hebt het antwoord op je vraag niet gevonden?