Consulter la page en Français

Deze website maakt gebruik van cookies

Cookies stellen ons in staat om inhoud en advertenties te personaliseren, social media-functionaliteit aan te bieden en ons websiteverkeer te analyseren. We delen ook informatie over het gebruik van onze website met onze social media-, reclame- en analysepartners, die deze informatie kunnen combineren met andere informatie die jij aan hen verstrekt hebt of die zij verzameld hebben tijdens jouw gebruik van hun diensten. Raadpleeg onze Cookie Policy voor meer informatie.
Noodzakelijke cookies helpen onze website of app bruikbaar te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde zones van de website of de app te activeren. Zonder deze cookies kan een website of app niet naar behoren werken. Daarom kunnen ze ook niet geweigerd worden.

FAQ Hoe kunnen we jou helpen?

Mijn betaling via domiciliëring is mislukt.

Indien er een probleem is met je betaling via domiciliëring, dan zal Scarlet je een e-mail sturen om je hierover te informeren. In dat geval zal ook je mandaat voor je domiciliëring automatisch geannuleerd worden. Je zal dus deze factuur, samen met je volgende facturen, via overschrijving moeten betalen.

Indien je toch liever via domiciliëring blijft betalen, dan moet je een nieuw mandaat aanmaken. Hulp nodig? Bezoek dan ons FAQ-artikel 'Hoe activeer of deactiveer ik een betaling via domiciliëring?'.

Heeft het je geholpen?
Dank u voor uw antwoord.

Je hebt het antwoord op je vraag niet gevonden?