Consulter la page en Français

Deze website maakt gebruik van cookies

Cookies stellen ons in staat om inhoud en advertenties te personaliseren, social media-functionaliteit aan te bieden en ons websiteverkeer te analyseren. We delen ook informatie over het gebruik van onze website met onze social media-, reclame- en analysepartners, die deze informatie kunnen combineren met andere informatie die jij aan hen verstrekt hebt of die zij verzameld hebben tijdens jouw gebruik van hun diensten. Raadpleeg onze Cookie Policy voor meer informatie.
Noodzakelijke cookies helpen onze website of app bruikbaar te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde zones van de website of de app te activeren. Zonder deze cookies kan een website of app niet naar behoren werken. Daarom kunnen ze ook niet geweigerd worden.

FAQ Hoe kunnen we jou helpen?

Je simkaart werkt niet meer.

Werkt je simkaart niet meer? In de meeste gevallen is het voldoende om je toestel te herstarten. Test ook steeds je simkaart in een ander toestel om zeker te zijn dat het probleem veroorzaakt is door de simkaart zelf.

Als de simkaart ook niet werkt in een ander toestel, volg dan deze stappen om een nieuwe aan te vragen.

  • Meld je aan op mijn.scarlet.
  • Klik op het tabblad Overzicht en ga naar beneden tot je je mobiel product ziet.
  • Klik op Een probleem melden of raadplagen.

  • Klik op Een probleem melden.

  • Selecteer de optie Nieuw simkaart aanvragen.
  • Geef meer informatie over de reden van je aanvraag en klik op Toevoegen.

Na de behandeling van je aanvraag zal je een bevestiging via e-mail ontvangen. We bezorgen je een nieuwe simkaart via de post.

Welk formaat van simkaart zal ik ontvangen?

Onze simkaarten ondersteunen alle verschillende formaten: Normale sim, microsim en nanosim.

  • Normale sim

  • Microsim

  • Nanosim

Ben je op deze pagina terchtgekomen via de Itsme' applicatie?

Dan is je simkaart niet compatibel met het Itsme identificatiesysteem. Volg in dit geval de stappen in dit artikel om een nieuwe, compatibele simkaart aan te vragen.

Heeft het je geholpen?
Dank u voor uw antwoord.

Je hebt het antwoord op je vraag niet gevonden?