Ontvang je nog het oude factuurtype? Dan zit je goed! Zo niet, kies de juiste FAQ.

Je simkaart werkt niet meer

Werkt je simkaart niet meer? In de meeste gevallen is het voldoende om je toestel te herstarten. Test ook steeds je simkaart in een ander toestel om zeker te zijn dat het probleem veroorzaakt is door de simkaart zelf.

Als de simkaart ook niet werkt in een ander toestel, volg dan deze stappen om een nieuwe aan te vragen.

  • Meld je aan op MyScarlet.
  • Klik op het tabblad Overzicht en ga naar beneden tot je je mobiel product ziet.
  • Klik op Een probleem melden of raadplagen.
Scarlet_Mobile_Hot2_NL
  • Klik op Een probleem melden.
  • Selecteer de optie Nieuw simkaart aanvragen.
  • Geef meer informatie over de reden van je aanvraag en klik op Toevoegen.

Na de behandeling van je aanvraag zal je een bevestiging via e-mail ontvangen. We bezorgen je een nieuwe simkaart via de post.

Welk formaat van simkaart zal ik ontvangen?

Onze simkaarten ondersteunen alle verschillende formaten: Normale sim, microsim en nanosim.

  • Normale sim
  • Microsim
  • Nanosim

Ben je op deze pagina terchtgekomen via de Itsme' applicatie?

Dan is je simkaart niet compatibel met het Itsme identificatiesysteem. Volg in dit geval de stappen in dit artikel om een nieuwe, compatibele simkaart aan te vragen.