Consulter la page en Français

Deze website maakt gebruik van cookies

Cookies stellen ons in staat om inhoud en advertenties te personaliseren, social media-functionaliteit aan te bieden en ons websiteverkeer te analyseren. We delen ook informatie over het gebruik van onze website met onze social media-, reclame- en analysepartners, die deze informatie kunnen combineren met andere informatie die jij aan hen verstrekt hebt of die zij verzameld hebben tijdens jouw gebruik van hun diensten. Raadpleeg onze Cookie Policy voor meer informatie.
Noodzakelijke cookies helpen onze website of app bruikbaar te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde zones van de website of de app te activeren. Zonder deze cookies kan een website of app niet naar behoren werken. Daarom kunnen ze ook niet geweigerd worden.

FAQ Hoe kunnen we jou helpen?

Hoeveel tijd heb ik om te betalen?

We verwachten je betaling voor de uiterste betaaldatum die op je factuur vermeld is:

payment_due_date_NL

Opgelet! Als je betaling niet uitgevoerd is voor de uiterste betaaldatum ontvang je altijd een herinnering. Deze herinnering is gratis. Daaropvolgende herinneringen kunnen aangerekend worden.

Als je via domiciliëring betaalt, zal je het bedrag 10 dagen nadat je factuur werd opgemaakt in mindering worden gebracht.

Hoe activeer of deactiveer ik een betaling via domiciliëring?

Heeft het je geholpen?
Dank u voor uw antwoord.

Je hebt het antwoord op je vraag niet gevonden?