Consulter la page en Français

Deze website maakt gebruik van cookies

Cookies stellen ons in staat om inhoud en advertenties te personaliseren, social media-functionaliteit aan te bieden en ons websiteverkeer te analyseren. We delen ook informatie over het gebruik van onze website met onze social media-, reclame- en analysepartners, die deze informatie kunnen combineren met andere informatie die jij aan hen verstrekt hebt of die zij verzameld hebben tijdens jouw gebruik van hun diensten. Raadpleeg onze Cookie Policy voor meer informatie.
Noodzakelijke cookies helpen onze website of app bruikbaar te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde zones van de website of de app te activeren. Zonder deze cookies kan een website of app niet naar behoren werken. Daarom kunnen ze ook niet geweigerd worden.

FAQ Hoe kunnen we jou helpen?

Hoe wijzig ik de verzendmethode van mijn facturen (e-mail, sms of papier) ?

Scarlet geeft de voorkeur aan een digitale factuur. Standaard ontvang je je facturen dus enkel via e-mail en sms.

Krijg je liever je facturen via de post?

We vragen je om hier goed over na te denken, want het versturen van facturen via de post is vooral minder ecologisch maar ook minder economisch. Wijzig dit enkel als het echt niet anders kan (bijvoorbeeld indien je een papieren versie nodig hebt voor je boekhouding).

  • Meld je aan op mijn.scarlet.
  • Klik op het tabblad Mijn account.
  • Klik op Wijzigen naast Je facturen ontvangen.
My_account_NL

Selecteer nu in de lijst een optie die je het beste past. Wanneer je je keuze gemaakt hebt, klik dan op Bewaren.

Sending_invoice_FR

Heeft het je geholpen?
Dank u voor uw antwoord.

Je hebt het antwoord op je vraag niet gevonden?