Ontvang je nog het oude factuurtype? Dan zit je goed! Zo niet, kies de juiste FAQ.

Hoe verander ik van abonnement?

Wil je graag van een Red- naar een Cherry-abonnement overschakelen, of liever van een Loco naar een Trio? Bij ons kun je heel gemakkelijk en op elk moment je abonnement wijzigen via je klantenzone:

  • Meld je aan op MyScarlet.
  • Klik op tabblad Overzicht en ga naar beneden tot je het abonnement ziet dat je zou willen veranderen.
  • Klik op Verander van abonnement.
    Overview_Trio_simple_NL
  • Je krijg nu een overzicht van de beschikbare abonnementen. Kies het abonnement dat je zou willen en klik op de knop Bestellen.

Wanneer je een ander product bestelt dan een scarlet Trio Mobile

  • Afhankelijk van het gekozen abonnement krijg je nu een pagina met beschikbare opties. Configureer hier je nieuw abonnement naar wens.
  • Je winkelwagen, die je aan de rechterkant ziet, zal zich aanpassen met de gekozen abonnementen en opties.
  • Je hoeft nu enkel de resterende stappen van de bestelling te volgen. Je ontvangt hierna een bestelbevestiging.

Wanneer je een scarlet Trio Mobile bestelt

Er opent een nieuwe pagina waarin je jouw scarlet Trio Mobile kunt configureren door het volgende te selecteren:

  • De taal van jouw basis tv-aanbod
  • Het mobiele abonnement (Cherry of Hot) dat je wilt combineren met de rest van je pack

Je moet vervolgens aangeven of je een nieuw nummer wilt of dat je liever een telefoonnummer gebruikt dat je al hebt.

Je hoeft nu enkel de resterende stappen van de bestelling te volgen. Je ontvangt hierna een bestelbevestiging.