Consulter la page en Français

Deze website maakt gebruik van cookies

Cookies stellen ons in staat om inhoud en advertenties te personaliseren, social media-functionaliteit aan te bieden en ons websiteverkeer te analyseren. We delen ook informatie over het gebruik van onze website met onze social media-, reclame- en analysepartners, die deze informatie kunnen combineren met andere informatie die jij aan hen verstrekt hebt of die zij verzameld hebben tijdens jouw gebruik van hun diensten. Raadpleeg onze Cookie Policy voor meer informatie.
Noodzakelijke cookies helpen onze website of app bruikbaar te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde zones van de website of de app te activeren. Zonder deze cookies kan een website of app niet naar behoren werken. Daarom kunnen ze ook niet geweigerd worden.

FAQ Hoe kunnen we jou helpen?

Hoe meld ik me aan op Mijn Scarlet?

Sinds 23 november 2020 is de manier van aanmelden op de mijn.scarlet klantenzone veranderd. Je gebruikersnaam is niet meer je login (ab123456) maar wel je e-mailadres. Was je al klant voor 23 november 2020, dan moet je eerst je account activeren voor je toegang hebt tot de klantenzone.

Hoe activeer ik mijn toegang tot de klantenzone?

Was je al klant voor 23 november 2020?

Surf naar mijn.scarlet en klik aan de linkerkant op de knop 'Een nieuwe account aanmaken'.

Geef de volgende nummers in die je op je factuur kunt terugvinden:

  • Je nieuwe klantnummer
  • Het nummer van je laatste factuur (of rekening)

Voorbeelden: 20R-1234567, 20R-123.456.789

Geef vervolgens het e-mailadres in dat je als gebruikersnaam zou willen gebruiken samen met een wachtwoord. Kies tenslotte je beveiligingsvraag.

Je ontvangt nu een e-mail met een activatielink. Nadat je op deze link geklikt hebt, kan je aanmelden op mijn.scarlet met het gekozen e-mailadres en wachtwoord.

Ben je klant geworden na 23 november 2020?

Meld je aan met het e-mailadres en het wachtwoord dat je gebruikt hebt tijdens je bestelling.

Werkt het niet?

Je hebt toen een e-mail ontvangen waarin je uitgenodigd wordt om je profiel te activeren. Dit moest binnen de twee uur gebeuren.

Indien die twee uur al verstreken zijn, kun je de tweede link gebruiken in die e-mail. Klik daarop om je profiel alsnog te activeren.

Vind je deze e-mail niet meer?

Klik op Wachtwoord vergeten?

Heeft het je geholpen?
Dank u voor uw antwoord.

Je hebt het antwoord op je vraag niet gevonden?