Consulter la page en Français

Deze website maakt gebruik van cookies

Cookies stellen ons in staat om inhoud en advertenties te personaliseren, social media-functionaliteit aan te bieden en ons websiteverkeer te analyseren. We delen ook informatie over het gebruik van onze website met onze social media-, reclame- en analysepartners, die deze informatie kunnen combineren met andere informatie die jij aan hen verstrekt hebt of die zij verzameld hebben tijdens jouw gebruik van hun diensten. Raadpleeg onze Cookie Policy voor meer informatie.
Noodzakelijke cookies helpen onze website of app bruikbaar te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde zones van de website of de app te activeren. Zonder deze cookies kan een website of app niet naar behoren werken. Daarom kunnen ze ook niet geweigerd worden.

FAQ Hoe kunnen we jou helpen?

Hoe kan ik mijn mobiel nummer overdragen naar Scarlet?

Wanneer je een Scarlet Mobile-abonnement besteld, kunt je kiezen voor de overdracht van je bestande nummer. Indien je kiest voor een overdracht, vragen we je nummer aan ons door te geven tezamen met extra informatie van je huidige provider.

Welke informatie hebben wij nodig?

Dit is afhankelijk van de formule dat je hebt bij je provider:

Voor een herlaadkaart: we hebben het simkaartnummer dat gekoppeld is aan je nummer nodig. Je kan dit terugvinden op het document waarop je je simkaart hebt ontvangen. Anders kan je de simkaart uit je telefoon halen. Het nummer is hier vaak opgeschreven.

Voor een abonnement: we hebben het klantnummer dat gekoppeld is aan je nummer of je simkaartnummer nodig. Je klantnummer staat vermeld op je factuur.

Waarop moet ik opletten?

  • Je nummer moet actief blijven tijdens de hele overdrachtsprocedure. We kunnen geen nummer overnemen als dit niet meer actief is. Als je je nummer te vroeg hebt opgezegd, vraag dan aan je provider om het nummer te heractiveren op een herlaadkaart en geef ons je simkaart nummer door.

Wat gebeurt er met mijn abonnement bij mijn huidige provider als ik kies voor nummeroverdracht?

Wanneer je nummer volledig actief is op het Scarlet-netwerk, sturen we onmiddellijk een opzeggingsaanvraag naar je provider. Dit hoef je dus zelf niet meer te doen.

Heeft het je geholpen?
Dank u voor uw antwoord.

Je hebt het antwoord op je vraag niet gevonden?