Ontvang je nog het oude factuurtype? Dan zit je goed! Zo niet, kies de juiste FAQ.

Hoe kan ik mijn internetverbruik raadplegen?

  • Meld je aan op MyScarlet.
  • Klik op het tabblad Overzicht en ga naar beneden tot je je internetabonnement ziet.
  • Klik nu op het tabblad waarvoor je je verbruik wil raadplegen (Digitale tv, Internet, Vaste telefonie,...).

Overview_Trio_simple_NL

Waarom is mijn internetverbruik zichtbaar?

Scarlet behoudt zich het recht om je downloadsnelheid te beperken van zodra je je inbegrepen surfvolume hebt overschreden.

Waarom hanteert Scarlet een snelheidsbeperking van de downloadsnelheid?

Om iedereen een kwalitatieve toegang tot het netwerk te geven voor de laagste prijs heeft Scarlet een Fair Use Policy in het leven geroepen. Wanneer het maandelijks inbegrepen volume overschreden wordt, zal de snelheid verlaagd worden. Deze verlaagde snelheid is echter voldoende om te surfen, te mailen en video's te bekijken.

Hoe kan ik mijn downloadsnelheid op een zo hoog mogelijk niveau houden?

Je hebt de mogelijkheid om een optie te activeren via MyScarlet waarmee je aan de maximumsnelheid kan blijven surfen:

Hoe kan ik extra sufvolume bestellen voor Scarlet Internet Poco?Nieuw venster

Krijg ik een waarschuwing wanneer ik mijn surfvolume overschrijd?

We verwittigen je via sms en/of e-mail als je je downloadvolume overschrijdt. Op MyScarlet kan je je waarschuwingen beheren.

Wanneer wordt de teller weer op nul gezet?

Je teller wordt op nul gezet bij de start van je nieuwe facturatieperiode.