Consulter la page en Français

Deze website maakt gebruik van cookies

Cookies stellen ons in staat om inhoud en advertenties te personaliseren, social media-functionaliteit aan te bieden en ons websiteverkeer te analyseren. We delen ook informatie over het gebruik van onze website met onze social media-, reclame- en analysepartners, die deze informatie kunnen combineren met andere informatie die jij aan hen verstrekt hebt of die zij verzameld hebben tijdens jouw gebruik van hun diensten. Raadpleeg onze Cookie Policy voor meer informatie.
Noodzakelijke cookies helpen onze website of app bruikbaar te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde zones van de website of de app te activeren. Zonder deze cookies kan een website of app niet naar behoren werken. Daarom kunnen ze ook niet geweigerd worden.

FAQ Hoe kunnen we jou helpen?

Hoe activeer of deactiveer ik opties voor mijn vaste telefonie?

Opties zoals oproepdoorschakeling en signaal tweede oproep kunnen geactiveerd worden door een code in te geven op je telefoontoestel.

Voor alle andere opties moet je de activatie uitvoeren via je klantenzone mijn.scarlet. Volg deze stappen om opties te activeren.

Opties en oproepbeperkingen kunnen geactiveerd worden via je klantenzone:

  • Meld je aan op mijn.scarlet.
  • Klik op het tabblad Overzicht en ga naar beneden tot je je internetabonnement ziet.
  • In het onderdeel 'Vaste telefonie', klik op de knop 'Telefoonopties'.
Overview_trio_TEL_NL
  • Vink de opties die je wilt activeren of deactiveren aan of uit en klik op Volgende.
Overview_voip_option_NL

Je winkelwagen, die je aan de rechterkant ziet, zal zich aanpassen met de gekozen opties.

Basket_Voip_NL

Je hoeft nu enkel de resterende stappen van de bestelling te volgen. Je ontvangt hierna een bestelbevestiging.

Heeft het je geholpen?
Dank u voor uw antwoord.

Je hebt het antwoord op je vraag niet gevonden?