Consulter la page en Français

Deze website maakt gebruik van cookies

Cookies stellen ons in staat om inhoud en advertenties te personaliseren, social media-functionaliteit aan te bieden en ons websiteverkeer te analyseren. We delen ook informatie over het gebruik van onze website met onze social media-, reclame- en analysepartners, die deze informatie kunnen combineren met andere informatie die jij aan hen verstrekt hebt of die zij verzameld hebben tijdens jouw gebruik van hun diensten. Raadpleeg onze Cookie Policy voor meer informatie.
Noodzakelijke cookies helpen onze website of app bruikbaar te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde zones van de website of de app te activeren. Zonder deze cookies kan een website of app niet naar behoren werken. Daarom kunnen ze ook niet geweigerd worden.

FAQ Hoe kunnen we jou helpen?

Hoe activeer ik mijn simkaart?

Plaats de simkaart niet meteen in je toestel wanneer je deze via de post ontvangt. Je moet je simkaart eerst nog activeren.

Er zijn 2 verschillende manieren om dit te doen.

Via je klantenzone mijn.scarlet:

  • Meld je aan op mijn.scarlet.
  • Klik op het tabblad Overzicht en ga naar beneden tot je je mobiel abonnement ziet.
  • Geef de activatiecode in die je terugvindt op de brief die met je simkaart verstuurd werd. Klik daarna op Activeren.

Telefonisch:

  • Bel het gratis nummer 0800 84 444 (vanaf eender welk toestel).
  • Druk 1 voor Nederlands.
  • Geef de activatiecode in die je terugvindt op de brief die met je simkaart verstuurd werd, en sluit af met een hekje (#).

Wanneer je gekozen hebt om je bestaand nummer te behouden kan de activatie van je simkaart tot 2 werkdagen in beslag nemen. Wacht tot het netwerk bij je huidige operator op je gsm-toestel wegvalt alvorens je de Scarlet-simkaart in je toestel plaatst.

Wanneer je koos voor een nieuw nummer, plaats dan de simkaart in je toestel. Van zodra je nummer actief is, sturen we je een sms om te bevestigen dat je nummer actief is.

Je pin- en pukcode vind je op de houder van je simkaart.

Heeft het je geholpen?
Dank u voor uw antwoord.

Je hebt het antwoord op je vraag niet gevonden?