Ontvang je nog het oude factuurtype? Dan zit je goed! Zo niet, kies de juiste FAQ.
Ik heb een probleem met mijn tv: stap voor stap
Volg onderstaande stappen.
- Brandt de DSL LED op de modem constant?
- Ja
Ga naar stap 2. - Nee
Controleer je bekabeling .
Niet opgelost? Contacteer onze klantendienst.
- Ja
- Maak je gebruik van een draadloze oplossing (Devolo, WiFi Bridge, Ruckus) voor tv?
- Ja
Haal de draadloze oplossingen uit je stopcontacten bij de modem en decoder(s). Sluit ze opnieuw aan.
Niet opgelost? Ga naar stap 3. - Nee
Ga naar stap 3.
- Ja
- Is de bekabeling tussen je modem en decoder en decoder en tv correct aangesloten?
- Ja
Ga naar stap 4. - Nee
Controleer de bekabeling tussen modem en decoder en decoder en tv.
Niet opgelost? Ga naar stap 4.
- Ja
- Reset je decoder naar fabriekinstellingen .
Als het probleem nog niet opgelost is, controleer dan via mijn.scarlet in het tabblad Facturen en betalingen of één van je facturen misschien niet betaald is . Het is mogelijk dat je verbinding geblokkeerd werd door een onbetaalde rekening.
Heb je na het controleren van al deze stappen nog steeds een probleem, contacteer ons dan.