Ontvang je nog het oude factuurtype? Dan zit je goed! Zo niet, kies de juiste FAQ.

Ik heb een probleem met mijn tv: stap voor stap

Volg onderstaande stappen.

  1. Brandt de DSL LED op de modem constant?
  2. Maak je gebruik van een draadloze oplossing (Devolo, WiFi Bridge, Ruckus) voor tv?
    • Ja
      Haal de draadloze oplossingen uit je stopcontacten bij de modem en decoder(s). Sluit ze opnieuw aan.
      Niet opgelost? Ga naar stap 3.
    • Nee
      Ga naar stap 3.
  3. Is de bekabeling tussen je modem en decoder en decoder en tv correct aangesloten?
    • Ja
      Ga naar stap 4.
    • Nee
      Controleer de bekabelingNieuw venster tussen modem en decoder en decoder en tv.
      Niet opgelost? Ga naar stap 4.
  4. Reset je decoder naar fabriekinstellingenNieuw venster .

Als het probleem nog niet opgelost is, controleer dan via mijn.scarlet in het tabblad Facturen en betalingen of één van je facturen misschien niet betaald isNieuw venster . Het is mogelijk dat je verbinding geblokkeerd werd door een onbetaalde rekening.

Heb je na het controleren van al deze stappen nog steeds een probleem, contacteer onsNieuw venster dan.