Consulter la page en Français

Deze website maakt gebruik van cookies

Cookies stellen ons in staat om inhoud en advertenties te personaliseren, social media-functionaliteit aan te bieden en ons websiteverkeer te analyseren. We delen ook informatie over het gebruik van onze website met onze social media-, reclame- en analysepartners, die deze informatie kunnen combineren met andere informatie die jij aan hen verstrekt hebt of die zij verzameld hebben tijdens jouw gebruik van hun diensten. Raadpleeg onze Cookie Policy voor meer informatie.
Noodzakelijke cookies helpen onze website of app bruikbaar te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde zones van de website of de app te activeren. Zonder deze cookies kan een website of app niet naar behoren werken. Daarom kunnen ze ook niet geweigerd worden.

FAQ Hoe kunnen we jou helpen?

De bekabeling van de Devolo (PLC) controleren. (BBOX3)

Devolo_Bbox3

  1. Controleer of de Devolo (PLC adapter) bij de modem aangesloten is op het stopcontact. Sluit de Devolo altijd rechtstreeks op het stopcontact aan en niet op een stekkerdoos. De stekkerdoos kan je aansluiten op de Devolo. Vermijd het gebruik van naburige stopcontacten daar deze storingen kunnen veroorzaken.
Aansluiting stopcontact

  1. Controleer de aansluiting van de ethernetkabel tussen de Devolo en 1 van de gele LAN poorten. Je andere Devolo moet aan je PC met een Ethernetkabel aangesloten worden.
Devolo_Bbox2_2

Opgelet! Indien je een grijze Sagem modem hebt, dan bevindt één van de twee LAN poorten zich aan de zijkant van de modem. De tweede vind je aan de achterkant.

  1. Controleer de aansluiting van de internetkabel tussen het telefooncontact en de blauwe DSL poort van de modem.
NTP


Afbeelding a: Indien je telefooncontact uitgerust is met een splitter, sluit je de meegeleverde zwarte kabel met het blauwe uiteinde (of de blauwe kabel) aan op de onderzijde van de splitter.
Afbeelding b: Indien er geen splitter meegeleverd werd, open je het klepje met het telefoon-icoontje en sluit je de meegeleverde zwarte kabel met het blauwe uiteinde (of de blauwe kabel) hierop aan.

  1. Controleer de stroomkabel tussen de modem en het stopcontact.
  2. Heb je eveneens telefonie? Controleer of je telefoontoestel aangesloten is op de groene Phone1 uitgang aan de achterkant van de modem.
Heeft het je geholpen?
Dank u voor uw antwoord.

Je hebt het antwoord op je vraag niet gevonden?