Ontvang je nog het oude factuurtype? Dan zit je goed! Zo niet, kies de juiste FAQ.

Ik heb een probleem met mijn bekabeling

Volg onderstaande stappen.

  1. Brandt de DSL LED op de modem constant?
  2. Brandt de @ of Internet LED op de modem constant?
  3. Gebruik je een router of switch?
    • Nee
      Ga naar stap 4.
    • Ja
      Koppel je router of switch af en verbindt de modem rechtstreeks via een UTP kabel met je PC.
      Niet opgelost? Ga naar stap 4.
  4. Is de UTP-kabel tussen je modem en PC correct aangesloten?
  5. Herstart je modem en PC
    • Haal de stroomkabel uit de modem en sluit deze opnieuw aan. Wacht tot alle LEDs opnieuw branden.
    • Herstart vervolgens je PC.

Als het probleem nog niet opgelost is, controleer dan via mijn.scarlet in het tabblad Facturen en betalingen of één van je facturen misschien niet betaald isNieuw venster . Het is mogelijk dat je verbinding geblokkeerd werd door een onbetaalde rekening.

Heb je na het controleren van al deze stappen nog steeds een probleem, contacteer onsNieuw venster dan.