Stay Safe and Connected

Hoe gaat Scarlet om met het Coronavirus?

Op deze pagina vind je alle informatie over onze Covid-19 maatregelen.

Je bent een toekomstige klant en wilt weten of je installatie plaatsvindt? Of ben je een bestaande klant en wil je weten of het invloed heeft op je diensten? Zoek niet verder: het antwoord is hier!

Ik heb thuis al een Scarlet internetverbinding

In deze moeilijke tijden is het belangrijk om verbonden te blijven. Daarom geeft Scarlet haar klanten onbeperkt internet zonder snelheidsbeperkingen voor onze vaste internetdiensten tot en met 31/03/2021.

Ik ben nog geen klant en wil graag een bestelling plaatsen...

Hiervoor blijven al onze communicatiekanalen tot je beschikking. Je kunt direct op onze website, telefonisch of in één van onze dealerwinkels een bestellingen plaatsen. De lijst van onze dealers vind je hier.
Wanneer je gebruik maakt van deze optie raden we je aan om vooraf contact op te nemen met de winkel zodat je weet welke veiligheidsinstructies daar gelden.

Een installateur moet bij mij thuiskomen om een installatie uit te voeren of om mijn apparatuur te vervangen.

De Scarlet-interventie blijft gepland. Lees de hieronder beschreven maatregelen zorgvuldig door om de veiligheid van iedereen te waarborgen:

  • Onze installateurs zijn uitgerust met een masker en hydroalcoholische gel
  • We vragen je om de ruimte waar de installatie plaatsvindt minstens 30 minuten voor het bezoek van de technicus te ventileren. De technicus neemt 30 minuten voor zijn aankomst telefonisch contact met je op
  • We vragen je ook om het aantal aanwezigen te beperken tot 1 of 2, afhankelijk van de grootte van de ruimte (een afstand van 1m50 moet worden gerespecteerd tussen de installateur en jezelf)
  • We vragen je ook om een masker te dragen gedurende de hele interventie
  • In geval van vervanging van apparatuur: maak je decoder en/of modem zorgvuldig schoon voordat je deze aan de technicus overhandigt.

Als je een geplande installatie wilt annuleren of uitstellen, dien je dit uiterlijk drie dagen voor de installatiedatum aan de klantenservice te melden via de sectie Help en Contact.

Ik ben al Scarlet-klant en ik heb een vraag...

Alle gezondheidsmaatregelen worden gerespecteerd om onze medewerkers in staat te stellen veilig te werken. Onze communicatiekanalen blijven dus open. Je kan ons bereiken op de 02/275.27.27 van maandag tot vrijdag tussen 9u en 20u, en op zaterdag tussen 9u en 17u