FAQ

Waarmee kunnen we je helpen?

Scarlet in tijden van Coronavirus

Na de eerste fases van het afbouwplan, hervatten we de meeste van onze activiteiten op een normalere manier. Hier is wat dit concreet voor u betekent.

De klantendienst

Onze agenten blijven de hele week bereikbaar van 9 tot 20 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur op het nummer: 02 275 27 27

Onze techniekers

Ze zorgen ervoor dat je verbonden geraakt en blijft door alle noodzakelijke gezondheidsvoorzorgsmaatregelen te nemen tijdens interventies.

Verzending van documenten of materiaal

We kunnen weer je documenten per post versturen.

De winkels

De Scarlet shop zal nogsteeds gesloten zijn. De winkels van onze partners nemen zelf de beslissing om al dan niet te heropenen. We raden je aan om op voorhand te bellen om zeker te zijn dat de winkel open is.

Wat biedt Scarlet haar klanten in deze uitzonderlijke situatie?

Tot 30 juni zal er geen beperking zijn op de internetsnelheid, zelfs niet nadat je surflimiet is overschreden. Vanaf 18 mei 2020 stoppen we echter wel de andere voordelen die toegekend waren aan onze klanten tijdens de Corona-crisis. Onbeperkt bellen naar vaste lijnen en de gratis films zullen dan niet langer beschikbaar zijn.

Was je tevreden van deze voordelen en wil je er nog streeds van genieten ? Surf dan naar mijn.scarlet om een van onze telefoonopties of een TV-boeket te bestellen.